سفارش هاست اشتراکی

برای ارسال سفارش هاست اشتراکی باید مراحل زیر را طی کنید

1.ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت www.sefaresh.net شوید.

2.سپس از منوی سمت راست روی گزینه ارسال سفارش کلیک کنید.

3.در صفحه سفارش ها از منوی بالا نوع سرویس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

4.سپس با انتخاب بسته مورد نظر و کلیک روی گزینه "همینک سفارش دهید" به مراحل سفارش وارد شوید.

5.در این قسمت سه گزینه وجود دارد:

میخواهم فراسو سامانه پاسارگاد برای من دامنه جدید ثبت کند:با انتخاب این گزینه می توانید برای سرویس میزبانی خود که سفارش می دهید یک دامنه جدید توسط شرکت فراسو سامانه پاسارگاد به ثبت برسانید.(اگر سرویس شما شامل دامنه رایگان IR می شود این گزینه را انتخاب نمایید)

مایلم دامینم را منتقل کنم به فراسو سامانه پاسارگاد: اگر دامنه خود را در شرکت دیگری ثبت کرده اید و حال قصد انتقال این دامنه را به شرکت فراسو سامانه پاسارگاد را دارید این گزینه را انتخاب نمایید.

نام سرورهای شرکت را بر روی دامنه ام تنظیم می کنم: اگر دامنه خود را از قبل خریداری کرده اید و قصد دارید تنها با ست کردن DNS های شرکت دامنه های خود را به هاست متصل کنید این گزینه را انتخاب نموده و نام و پسوند دامنه خود را وارد نمایید.

6.بعد از وارد کردن اسم دامنه بر روی گزینه "برای ادامه کلیک کنید" کلیک کرده و به مرحله بعدی سفارش بروید.

7.در این مرحله سفارش های شما نمایش داده می شود که رفتن به مرحله ثبت و پرداخت بر روی گزینه "مرحله بعدی سفارش" کلیک کنید.

8.در این مرحله مشخصات حساب کاربری شما نمایش داده می شود و شما از بخش طریقه پرداخت می توانید به وسیله درگاه پرداخت بانک ملت ، پارسیان و یا پاسارگاد صورت حساب خود را با کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنید و یا با انتخاب گزینه واریز به حساب بانکی مبلغ صورت حساب خود را به حساب های شرکت فراسو سامانه واریز نمایید.

پس از مطالعه دقیقا شرایط استفاده از سرویس ها تیک کنار آن را بزنید و برای ثبت سفارش و ایجاد فاکتور بر روی گزینه "تکمیل سفارش" کلیک کنید.

 

 

 

 

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله